Zaświadczenie o numerze porządkowym


Alternatywny tekst z opisem obrazu.

KARTA  USŁUGI
Zaświadczenie o numerze porządkowym
Wydział Architektury i Gospodarki Gruntami
Tel./Fax Tel. (24) 275 86 55 Fax (24) 275 86 33

I. Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego na danie numeru porządkowego

II. Opłaty

Wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł

III. Termin i sposób załatwienia

Zaświadczenie wydawane jest bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni od daty złożenia kompletnego wniosku

IV. Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

V. Miejsce składania dokumentów

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 11a
  • za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego w Sierpcu: ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc

VI. Osoba prowadząca

Błażej Trzaskalski
pok. 38A, III piętro,
tel: 24 275 86 55,
e-mail: b.trzaskalski@um.sierpc.pl

VII. Podstawa prawna

  • Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 23, poz. 125).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity z 2015 z roku. poz. 783)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
135KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Puszcz
email: admin@um.sierpc.pl
, w dniu:  26‑11‑2015 14:28:19
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Puszcz
email: admin@um.sierpc.pl
, w dniu:  26‑11‑2015 14:28:19
Data ostatniej aktualizacji:
03‑12‑2015 12:18:35
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie