Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia.
- Wymagane dokumenty do wglądu
- dowód osobisty lub paszport,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
- tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu).
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika) – 17 zł.
Termin i sposób załatwienia
Do 7 dni.
Sposób złożenia dokumentów:
Wniosek należy złożyć w Biurze Spraw Obywatelskich
Miejsce składania dokumentów
Biuro Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Komórka prowadząca sprawę
Biuro Spraw Obywatelskich
tel: 24 275 86 62
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, 1491, 2052.).
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2021 r. poz. 510, 1000, 1641, 1978, z 2022 r. poz. 350, 583, 655, 830.).
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923, z 2022 r. poz. 91, 655, 764, 830.).
- ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r. poz. 671.).