Wydanie decyzji na lokalizację/ przebudowę zjazdu
Wymagane dokumenty
- kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości;
- kopia mapy ewidencyjnej dla danego terenu w skali 1:500/1:1000 – 2szt;
- projekt zagospodarowania działki i określenie sposobu włączenia przedmiotowej inwestycji do drogi publicznej (gminnej);
- potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej (dotyczy zjazdów publicznych)
Opłaty
Opłata skarbowa w przypadku zjazdów publicznych:
82,00 zł wnoszona w kasie Urzędu Miejskiego w Sierpcu lub na konto: Bank PEKAO S.A. I O/Sierpc nr 10 1240 3204 1111 0000 2905 2770
Termin i sposób załatwienia
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 1-3 Kodeksu postępowania administracyjnego, tj.: organ obowiązany jest załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Sierpcuul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Inwestycji i Remontówpok. 28, II piętro,
tel: 24 275 86 45,
Podstawa prawna
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1376, 1595, z 2022 r. poz. 32, 655 z późni. zm.) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, 1491, 2052, z 2022 r. poz. 1301 z późni. zm.)
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 13:06:22
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 13:06:22
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|