Wymagane dokumenty
- Wniosek o przyznanie ulgi inwestycyjnej
- Zestawienie poniesionych wydatków inwestycyjnych
- Faktury, rachunki lub ich uwierzytelnione odpisy
- Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie – załącznik do rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 238)
- Inne, na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego
Termin i sposób załatwienia
Decyzję wydaje się w terminie 1 miesiąca od złożenia kompletnej informacji, a w sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Miejsce składania dokumentów
Biuro Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Biuro Podatkowe
pok. 26, II piętro,
tel: 24 275 86 22,
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1176 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 2383 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 702),
- Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 702/2014 z dnia 25 czerwca 2014 r. uznające niektóre kategorie pomocy w sektorach rolnym i leśnym oraz na obszarach wiejskich za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (Dz. Urz. UE L 193 z dnia 01.07.2014r.)