Wydanie decyzji zezwalającej na awaryjne zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót
Wymagane dokumenty
- mapa z zaznaczoną lokalizacją miejsca awarii
- schemat organizacji ruchu drogowego, informacja o sposobie zabezpieczenia robót
Opłaty
Opłata ustalona jest jako iloczyn liczby metrów kwadratowych zajętej powierzchni pasa drogowego, liczby dni zajmowanego pasa drogowego i stawki opłaty za zajęcie 1m2 pasa drogowego, ustalonej na podstawie uchwały Nr 179/XXIII/2019 Rady Miejskiej Sierpca z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
Termin i sposób załatwienia
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 1-3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późni. zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Sierpcuul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Inwestycji i Remontówpok. 28, II piętro,
tel: 24 275 86 45,
Podstawa prawna
Na podstawie art. 40 ust. 14, 14a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 320 z późni. zm.) i art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późni. zm.) oraz uchwały Nr 179/XXIII/2019 Rady Miejskiej Sierpca z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 12:00:33
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 12:00:33
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|