Zgłoszenie roszczenia poszkodowanego zaistniałego na drogach gminnych
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty
Dodatkowe dokumenty
- dokumentacja fotograficzna
- wycena szkody
- mapa z zaznaczonym miejscem zdarzenia
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób załatwienia
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 1-3 Kodeksu postępowania administracyjnego, tj.: organ obowiązany jest załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Inwestycji i Remontów
pok. 28, II piętro,
tel: 24 275 86 46
Podstawa prawna
Na podstawie art. 39 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.645, 760, 1193, 1688 z późni. zm.).
email: a.woszczyna@um.sierpc.pl , w dniu: 16‑01‑2024 10:23:30
email: a.woszczyna@um.sierpc.pl , w dniu: 16‑01‑2024 10:23:30
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|