Wydanie decyzji na lokalizację/ przebudowę zjazdu
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację/ przebudowę zjazdu - wersja do wypełnienia elektronicznie - wersja do wydruku
- Załączniki:
- kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości;
- kopia aktualnej mapy ewidencyjnej w skali 1:500/1:1000 obejmująca przedmiotową nieruchomość w nawiązaniu do drogi publicznej (gminnej) z zaznaczonym proponowanym miejscem lokalizacji zjazdu i jego parametrami – 2 szt.;
- potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 82 zł za wydanie zezwolenia na lokalizację/przebudowę zjazdu. Wydanie zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111, z późn. zm.).
Opłaty
Opłata skarbowa w przypadku zjazdów publicznych:
82,00 zł wnoszona w kasie Urzędu Miejskiego w Sierpcu lub na konto: Bank PEKAO S.A. I O/Sierpc nr 10 1240 3204 1111 0000 2905 2770
Termin i sposób załatwienia
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 1-3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późni. zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Sierpcuul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Inwestycji i Remontówpok. 28, II piętro,
tel: 24 275 86 45,
Podstawa prawna
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 320 z późni. zm.) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późni. zm.).
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 13:06:22
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑11‑2015 13:06:22
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|