Zgłoszenie roszczenia poszkodowanego zaistniałego na drogach gminnych


Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

  1. Formularz zgłoszenia roszczenia poszkodowanego zaistaniałego na drogach gminnych

Dodatkowe dokumenty

  1. dokumentacja fotograficzna
  2. wycena szkody
  3. mapa z zaznaczonym miejscem zdarzenia

Opłaty

Nie dotyczy

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 § 1-3 Kodeksu postępowania administracyjnego, tj.: organ obowiązany jest załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc

Komórka prowadząca sprawę

Wydział Inwestycji i Remontów
pok. 28, II piętro,
tel: 24 275 86 46

Podstawa prawna

Na podstawie art. 39 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.645, 760, 1193, 1688 z późni. zm.).

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
94KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Anna Woszczyna
email: a.woszczyna@um.sierpc.pl
, w dniu:  16‑01‑2024 10:23:30
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Anna Woszczyna
email: a.woszczyna@um.sierpc.pl
, w dniu:  16‑01‑2024 10:23:30
Data ostatniej aktualizacji:
16‑01‑2024 10:40:49
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie