Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nich zawartych
| KARTA USŁUGI |
Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nich zawartych | |
Wydział Oświaty i Kultury | |
Tel./Fax | Tel. (24) 275 86 44 Fax (24) 275 86 33 |
I. Wymagane dokumenty | |
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Miasto Sierpc prowadzony jest na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U.2020 r., poz. 194), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U.2012r., poz. 189). Sposób prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury, w tym zakres danych zamieszczanych w rejestrze, tryb dokonywania wpisów, zmian i wykreśleń wpisów określa w/w rozporządzenie.
| |
II. Opłaty | |
Zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U.2021 r. poz. 1923 ) – wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony. | |
III. Termin i sposób załatwienia | |
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dania otrzymania wniosku, na adres Zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.) – wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony. | |
IV. Tryb odwoławczy | |
Nie podlega | |
V. Miejsce składania dokumentów | |
Biuro Spraw Obywatelskich | |
VII. Osoba prowadząca | |
Aneta Dębowska | |
VIII. Podstawa prawna | |
|
email: a.debowska@um.sierpc.pl , w dniu: 06‑09‑2018 14:00:51
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 19‑10‑2015 12:09:51
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|