Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu
| KARTA USŁUGI |
Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu | |
Wydział Architektury i Gospodarki Gruntami | |
Tel./Fax | Tel. (24) 275 86 57 Fax (24) 275 86 33 |
I. Wymagane dokumenty | |
| |
II. Opłaty | |
| |
III. Termin i sposób załatwienia | |
Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno – prawnym, terminy wynikające z Kodeksu postępowania administracyjnego nie mają zastosowania. Załatwienie sprawy kończy się zawarciem umowy przenoszącej własność nieruchomości zawartej w formie aktu notarialnego.
| |
IV. Tryb odwoławczy | |
Nie przysługuje | |
V. Miejsce składania dokumentów | |
| |
VI. Osoba prowadząca | |
Krystyna Szymańska | |
VII. Podstawa prawna | |
| |
VIII. Informacje dodatkowe | |
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie – pożądany kontakt telefoniczny do Wnioskodawcy |
email: w.kieszkowska@um.sierpc.pl , w dniu: 13‑11‑2015 09:09:59
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 13‑11‑2015 09:09:59
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|