Aktualizacja wniosku o przydział lokalu mieszkalnego/socjalnego


Wymagane dokumenty

Aktualizacja wniosku o przydział lokalu mieszkalnego/socjalnego

Opłaty

Wniosek jest wolny od opłat

Termin i sposób załatwienia

Aktualizację wniosku należy składać raz w roku, w terminie od 1 października do 31 grudnia

Miejsce składania dokumentów

Biuro Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc

Komórka prowadząca sprawę

Wydział Spraw Społecznych i Komunalnych
pok. 29, II piętro,
tel: 24 275 86 42,

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 150, z późn. zm.)
  • Uchwała Nr 127/XIV/2015 Rady Miejskiej Sierpca z dnia 28 października 2015 r. w sprawie uchwalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Sierpc
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
11,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Puszcz
email: admin@um.sierpc.pl
, w dniu:  30‑11‑2015 09:01:01
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Puszcz
email: admin@um.sierpc.pl
, w dniu:  30‑11‑2015 09:01:01
Data ostatniej aktualizacji:
13‑07‑2022 08:07:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie