Wymagane dokumenty
- Wniosek o przydział lokalu mieszkalnego/socjalnego
- Załączniki:
- Zaświadczenie o zarobkach „brutto” za okres ostatnich 6 miesięcy wszystkich członków gospodarstwa domowego.
- Decyzje o pobieranych świadczeniach z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Wyrok o rozwodzie lub separacji – jeżeli wnioskodawca taki posiada.
- Wyrok o alimentach – jeżeli wnioskodawca taki posiada
Opłaty
Wniosek jest wolny od opłat
Termin i sposób załatwienia
Wnioski należy składać raz w roku, w terminie od 1-go października do 31-go grudnia. Wnioski złożone w terminie wcześniejszym nie będą rozpatrywane.
Tryb odwoławczy
-
Miejsce składania dokumentów
Biuro Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Spraw Społecznych i Komunalnych
pok. 29, II piętro,
tel: 24 275 86 42,
Podstawa prawna
- ustawa 24 września 2010 r. o ewidencji ludności –(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 510, 1000, 1641, 1978, z 2022 r. poz. 350, 583, 655, 830.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z d. 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobów wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2411).
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923, z 2022 r. poz. 91, 655, 764, 830.).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sierpca, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@dpo24.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tj. jest to niezbędne do wykonania obowiązku ciążącego na Administratorze. Celem przetwarzania danych jest wydanie decyzji administracyjnej.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane: przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora danych:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- ograniczenia przetwarzania danych, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej.
- Podanie danych osobowych, jest obowiązkowe: w przypadku nie podania danych osobowych konsekwencją będzie brak możliwości realizacji celu określonego w pkt 3.
- Mają Państwo również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych naruszyłoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.