Uzyskanie decyzji zatwierdzającej geodezyjny podział nieruchomości
Wymagane dokumenty
- dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
- protokół przyjęcia granic nieruchomości
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w operacie ewidencyjnym jest inne niż w Księdze Wieczystej
- mapę z projektem podziału nieruchomości, przyjętą do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Opłaty
Wydanie decyzji zatwierdzającej geodezyjny podział nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
Termin i sposób załatwienia
Decyzja wydawana jest nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Tryb odwoławczy
Organem Odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku Odwołanie składa się z pośrednictwem Burmistrza Miasta Sierpca, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Miejsce składania dokumentów
- osobiście w Biurze Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 11a
- za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego w Sierpcu: ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc
- drogą elektroniczną - Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Architektury i Gospodarki Gruntamipok. 27, II piętro,
tel: 24 275 86 57,
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, 1491, 2052.)
- Dział III, rozdział 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899)
Informacje dodatkowe
W razie stwierdzenia braków formalnych we wniosku wnioskodawca zostanie wezwany w trybie art. 64 § 2 Kpa do uzupełnienia braków w terminie 7 dni pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania
email: a.trawinska@um.sierpc.pl tel.:24 275 86 57 , w dniu: 13‑11‑2015 07:58:39
email: admin@um.sierpc.pl , w dniu: 13‑11‑2015 07:58:39
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|