Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Załączniki:
- Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy - do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją lub oznaczeniem.
Opłaty
Nie podlega
Termin i sposób załatwienia
Dokument wydawany jest bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie trzydziestu dni od daty złożenia kompletnego wniosku
Tryb odwoławczy
Nie podlega
Miejsce składania dokumentów
- osobiście w Biurze Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 11a
- za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego w Sierpcu: ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc
- drogą elektroniczną - Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny
Komórka prowadząca sprawę
Wydział Architektury i Gospodarki Gruntami
pok. 27, II piętro,
tel: 24 275 86 55,
Podstawa prawna
- Art. 47 a oraz art. 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990).
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 23, poz. 125).